Vedlikehold og drift

 

Vi håndterer all kommunikasjon med underleverandørene og sørger for at alle avtaler blir overholdt.

  • Drivstoff
  • Dekkbytte
  • Reparasjoner på verksted
  • Service
  • Leasingavtaler
  • Nye vindusviskere m.m.
  • Karosserireparasjoner

Vi har gunstige avtaler som gjør driften av din bilpark enklere, rimeligere og tryggere for din bedrift. Vår teknisk avdeling sjekker at verkstedene gjør det de skal til avtalt pris, og forsikrer seg om at det som skal dekkes av bilens garanti blir overholdt.

Åpen kostnadsoversikt
For at det skal være enklere for deg å se det totale kostnadsbildet ved bilhold og biladministrasjon har vi gått gjennom kundeforholdet til åtte av våre kunder og kategorisert mer enn 14,000 transaksjoner. Kostnadene er deretter gruppert i fire kategorier.

Se kostnadsoversikt

 

Servicekort

Ved innlevering av bil på verksted skal dette kortet alltid fremlegges. Både ved servicearbeid og reparasjoner. Da vil verkstedet vite hvordan de skal forholde seg. 

Servicekort 2651 - Auto Plan Side 1Servicekort 2651 - Auto Plan Side 2

Når brukeren har levert bilen til verkstedet (og vist frem servicekortet) skal verkstedet ringe teknisk avdeling i AUTO PLAN AS for å få en forhåndsgodkjenning på jobben før denne iverksettes.

Er dette normalt vedlikehold eller reparasjoner, vil de få en godkjenning til å iverksette jobben og sende fakturaen til AUTO PLAN AS.

Det eneste bruker av bilen skal bruke tid på i denne sammenheng, er å levere og hente igjen bilen på verkstedet. Resten av kommunikasjonen tar AUTO PLAN AS.

Når verkstedet ringer AUTO PLAN AS for å få en forhåndsgodkjenning på jobben, vil AUTO PLAN AS sin tekniske avdeling be om en oversikt over hva som skal gjøres. Hvis hele eller deler av jobben kan gå under garanti/reklamasjon, vil verkstedet bli bedt om å ta dette med importør/fabrikk, slik at AUTO PLAN AS og kunde spares for unødige kostnader.

AUTO PLAN AS sitter også på historikk på bilene, slik at det vil bli sjekket om fakturaer gjelder noe som kan være omarbeid eller reklamasjon på en tidligere jobb.

 

E-post Tekniske avdeling: teknisk@autoplan.no

 

W15_Blizzak _WS80_Athlete (002) (1)