Total kontroll

Brukervennlig administrasjonsverktøy

En faktura å forholde seg til

Brukervennlige administrasjonsverktøy og statusmøter - vi har gjort det enkelt for våre firmabilkunder å alltid ha kontroll over sin bilpark

For at du enkelt skal ha oversikt over dine firmabiler, har vi utviklet et kundevennlig nettbasert administrasjonsverkøy som i tillegg til å gi deg det store bildet, gir deg full oversikt over alle detaljene i bilparken. Kundeportalen er responsivt tilpasset både mot mobil og nettbrett.

Du kan blant annet se følgende rapporter:

  • Flåterapport
  • Drivstoffrapport
  • Kjøpsrapport
  • Miljørapport
  • Bompasseringer
  • Skaderapport
  • Avviksrapporter
  • Biler med utløp neste 6 mnd
  • Biler i bestilling
  • Alle rapporter kan konverteres til Excel
  • Meldingstjeneste
  • Min bil med egen sjåførtilgang

Slik kan du tilpasse rapportene slik at du får dem akkurat slik du vil.

  • En faktura i måneden
  • Faktura splittet på kostnadssted
  • Faktura til flere kostnadssteder
  • Faktura splittet på firmabil / arbeidsbil
  • EHF-faktura
  • PDF-faktura per e-post
  • Faktura i posten

Statusmøter - redusere bilkostnader

Etter vår erfaring opplever mange av våre kunder det konstruktivt å gjennomføre statusmøter med oss. Møtenes varighet og hyppighet bestemmes av kunden.

Formålet med møtene er gjerne å redusere påkost/takst ved avslutningsdato for leasingavtalen per bil.

Våre kunder er forskjellige og statusmøtene vil derfor ha individuell karakter, men en møteagenda inneholder gjerne:

  • Oppsummering og evaluering
  • Gjennomgang av referat fra forrige møte
  • Nytt fra Auto Plan AS
  • Optimalisering av kilometer
  • Bilpark med sluttdato
  • Kundeportalen med webrapporter
  • Bytte av nye biler de neste 6 - 12 mnd frem i tid. (Egne og leasede biler i leie.)
  • Endring av bilbrukere/ kostnadssteder
  • Eventuelt

Åpen kostnadsoversikt
For at det skal være enklere for deg å se det totale kostnadsbildet ved bilhold og biladministrasjon har vi gått gjennom kundeforholdet til åtte av våre kunder og kategorisert mer enn 14,000 transaksjoner.

Kostnadene der deretter gruppert i fire kategorier. Se kostnadsoversikt